خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی که کتاب رکوردهای جهانی گینس در
سال ۲۰۰۹ رکورد «جایزهدارترین هنرمند زن تاریخ» را به نام او ثبت کرد.
خانم ویتنی هیوستون در طی بیش از سه دهه فعالیت هنریاش ۴۱۵ جایزه دریافت کرد و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آثارش در سراسر جهان،
یکی از پرفروشترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران هاست. گرچه زندگی شخصی و مرگ او بسیار پرحاشیه و دردناک بود حال سوال اصلی این است که
آیا تعادل بین زندگی کاری و زندگی شخصی برای یک پرسونال برند چه میزان اهمیت دارد؟
اگر بخواهیم حرفهای کلیشه ای و کتابی بزنیم،
خواهیم گفت که تعادل لازمه هر برند و از جمله برند شخصی است اما
ظاهرا واقعیت بازار چیز های دیگری را نشان می دهد.
در بیشتر اوقات، زندگی شخصی، فدای زندگی کاری میشود و
ایجاد و از آن مهمتر حفظ تعادل کاری بسیار سخت است اما ناممکن نیست.
صادقانه بگوییم که ویتنی ها زیاد نیستند، شاید همین کم بودنشان توجیهی برای این عدم تعادل ها باشد.
شاید هم گاهی طبیعت و ذات ماندگاری و پیشرو بودن بسیاری از برندها بر هم زدن تعادل و خارج از چارچوب ها بودن باشد.
به هر حال این مساله می تواند تلنگوری باشد تا بدانیم ما تمایل داریم چه مسیری را برای برند شخصی خود انتخاب کنیم؟ ویدیویی که در کانال تلگرام زیر مشاهده می کنید، یکی از اجراهای بی نظیر توست...