رهبران برند - Brand Leadres

آموزش برندینگ

رهبران برند - Brand Leadres

آموزش برندینگ

رهبران برند - Brand Leadres

موسس : دکتر مرجان جانقربان
سخنران،مشاور و طراح برند / پزشک تغذیه / ویولونیست


دفتر مرکزی مجموعه : خ ارم، شیراز، ایران
کد شیراز : 071
شماره تماس : 32278605


پرسونال برندینگ راهکار یا رویه ایست که برای ایجاد ویژگی های لازم یک نام تجاری(نه صرفا تمامی آنها)  برای یک انسان یا فرد استفاده می شود، به این ترتیب افرادی همچون کارشناسان، کار آفرینان و هنرمندان میتوانند در زمینه های کاری خود صاحب اعتبار، شهرت، شخصیت و ارزشی قابل ارائه همچون یک نام تجاری یا برند شوند.

پیشینه این موضوع از سالهای دور میان مردمان دهه ها و صده ها بین مردمیان به صورت عامه وجود داشته است اما تاریخچه علمی آن تحت عنوان برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ اینگونه است که  برای اولین بار درآگوست سال ۱۹۹۷ مجله “Fast Company Magazine” در مقاله ای که توسط استاد و صاحب نظر علم مدیریت  تام پیترز چاپ ش، اینگونه مطرح شد:

روند
کمپین پرسونال برندینگ نحوه ی اجرا، ارتباط قوی و سازگار، و خاص و منحصر به فرد را برای شما ایجاد می کند. پرسونال برندینگ در میان بسیاری از مسائل سرگرم کننده، چهره های سیاسی، و ورزشی شایع است. در کسب و کار افرادی همچون Donald trump ، Martha stewart و jack Welch  که مارک های بزرگ شخصی و قابل توجهی هستند و موفق شده اند که فعالیت های خود را ترویج و رشد بدهند و مارک های شخصی برای خود ایجاد کنند.

Donald trump نشان می دهد که چگونه پولدار شوید. Martha stewart به  شما نشان می دهد که چگونه زندگیتان ظاهری زیبا داشته باشد. jack Welch به شما نحوه مدیریت یک کسب و کار را نشان می دهد.
پرسونال برندینگ به طور معمول با یک شناخت از شما در مورد صلاحیتهای اصلی، تخصص، نشان دادن توانایی و سطح شناخت، اطلاعاتی که توسط تحقیقات بازار انجام می شود آغاز می شود. باید به سوالاتی در حول و حوش نیاز هایی که در مورد شما و آن چه نیاز دارید برای رسیدن به بهترین موقعیت و آنچه شما را متمایز از دیگران در این زمینه و یا فضا می کند پاسخ داده شود
پرسونال برندینگ متشکل از سه عنصر است:
• ارزش طرح: برای چه چیزی تلاش می کنید؟
• تمایز: چه چیزی باعث ایستادگی شما می شود؟
• بازار: چه چیزی باعث راضی شدن شما می شود؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی