رهبران برند - Brand Leadres

آموزش برندینگ

رهبران برند - Brand Leadres

آموزش برندینگ

رهبران برند - Brand Leadres

موسس : دکتر مرجان جانقربان
سخنران،مشاور و طراح برند / پزشک تغذیه / ویولونیست


دفتر مرکزی مجموعه : خ ارم، شیراز، ایران
کد شیراز : 071
شماره تماس : 32278605


▪️اگر در زمینه های فروش، تجارت و … فعالیت دارید بدانید که همواره باید قدردانی خود را نسبت به مشتری های خود، به طرق گوناگون، ابراز کنید.


▪️در اینجا قصد داریم ایده هایی را جهت تشکر و قدردانی از مشتری به شما ارائه دهیم که سرگرم کننده و خاطره انگیز باشند. و البته برای شما هم مشتری های وفادار خواهند ساخت!


▪️یادداشت بنویسید

همه ی ما، از دریافت نامه خوشحال می شویم. اما در زمان حاضر، حتی تصور اینکه یک یادداشت دستی از سمت یک شخص به دست مان برسد هیجان انگیز است! شما اینکار را انجام دهید. برگه ای تهیه کنید و یک متن ویژه ی قدردانی با دست خط خود نوشته و برای مشتری خود ارسال کنید. شما با اینکار، در ذهن مشتری خود تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی خواهید شد!


▪️یکی از کتابهای موردعلاقه ی شرکت تان را هدیه دهید

به قفسه کتاب شرکت، نگاهی بیندازید. یکی از کتابهایی که در شرکت شما نقش بسزایی دارد را انتخاب کنید و با یک یادداشت خصوصی سازی شده داخل آن، به مشتری خود هدیه دهید. شما با اینکار، راههای ارتباطی برای بحث های آینده را برایش ایجاد می کنید و بینش جدیدی را از شرکت در اختیار او قرار می دهید.

از یادداشت خود اطمینان حاصل کنید تا مشتری درک کند که این کتاب و یادداشت، تنها برای اوست!


▪️به برنامه های ویژه شرکت دعوت کنید

اگر شرکت شما، مراسم خاصی دارد می توانید مشتری خود را برای حضور در این برنامه ها دعوت کنید. مطمئن باشید که مشتریان عاشق اینگونه مراسم هستند! مراسمی همچون “فرش قرمز” و … که با اهدای جوایز و معرفی افراد برگزار می شود مدنظر است.


▪️زمانی برای صرف کردن با او درنظر بگیرید

گاهی اوقات، زمانِ شما برای مشتری باارزش تر از دیگر موارد است. اگر اینگونه فکر می کنید برای او زمان صرف کنید. در دفترِ او، غذا میل کنید و اجازه دهید علاوه بر شما در صورت تمایل، دوستانش را هم دعوت کند. در خیابان قدم بزنید و به حرف هایشان گوش فرا دهید.


▪️مشتریان غیرحضوری خود را به نوشیدنی دعوت کنید!

اگر مشتریان شما در دیگر شهرها/کشورها هستند به هنگام مسافرت های کاری می توانید لیست مشتریان آن منطقه را تهیه کرده و در آن محل، آنها را به یک نوشیدنی گرم دعوت کنید. در شهر با او بگردید و اجازه دهید او مکانی را برای گپ زدن انتخاب کند.


▪️در وبسایت تان، قسمتی را برای مشتریان خود درنظر بگیرید

یکی دیگر از راهها، برای ابراز علاقه و تشکر از مشتری، گذاشتن قسمتی از سایت برای آنهاست. شما با اینکار، احساس ارزشمندی به مشتری می دهید و او خوشحال خواهد شد از اینکه مشتری شماست.

...............................................................................................................................................................................................

این مطلب را نیز مطالعه کنید : 

۱۰ نکته حیاتی برای یک طرح بازاریابی در ۲۰18 که حتما باید بدانید


................................................................................................................................................................................................

▪️خوراکی هدیه دهید

کوکی همیشه بهترین گزینه بوده است! چرا که همه آن را دوست دارند و ارسال آن نیز راحت و ساده می باشد. اما اگر مشتری شما ورزشکار است و به وزن و ورزش خود توجه ویژه دارد ما بجای کوکی، میوه پیشنهاد می کنیم 


▪️با مشتری در کارِ خیر شرکت کنید

به مشتری خود، اطلاع دهید که مبلغی را برای شرکت در کارِ خیر در نظر گرفته اید و از او بخواهید که خیریه موردعلاقه اش را به شما معرفی کند. یکی از شرکتهای قدرتمند در این زمینه، از طرف مشتریان خود گاوهایی خریداری کرده بود که بعد از انجام پروژه های زیادی، به نام آنها زد.


▪️ارسال کارت در روزهای منحصربفرد

با ارسال کارت در روزهای تعطیل، عید، تولد و … کارت شما نیز در بین انبوه کارتهای دریافتی مشتری گم خواهد شد! روزهای خاصی را ایجاد کنید تا او با دریافت کارت شما به وجد بیاید! مثلاً کارتی با عنوان تبریک هفته ی مشتری بفرستید! یا روزی که مشتری شما شد را در ذهنش تداعی کنید.


منبع : cstland




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی