با شکل گیری مفهوم برندسازی شخصی، افراد هم مانند شرکت های تجاری نیازمند اقداماتی نظیر طراحی استراتژی، برنامه ریزی بازاریابی و تبلیغات هستند تا بتوانند مهارت ها و توانایی های خود را به دیگران بشناسانند. برای این مهم، یکی از بهترین روش ها استفاده از نسخه
تغییر یافته بوم مدل کسب و کار است که برای برندسازی شخصی بازآفرینی شده است. لوییجی سنتنارو، بنیان گذار مؤسسه بیگ نیم، بر اساس بوم مدل کسب و کار استراوالدر، مدلی برای برندسازی شخصی تدوین کرده است که فرآیند برندسازی شخصی را به نحوی کاملاً گویا و تصویری بیان می کند. با استفاده از این مدل کاربردی می توانید استراتژی برند خود را بسازید، آزمایش کنید و بهبود ببخشید.