رهبران برند - Brand Leadres

آموزش برندینگ

رهبران برند - Brand Leadres

آموزش برندینگ

رهبران برند - Brand Leadres

موسس : مرجان جانقربان
مدرس،مشاور و طراح برند / پزشک تغذیه / مدرس و نوازنده ویولن


دفتر مرکزی مجموعه : خ ارم، شیراز، ایران

شماره در تلگرام :
09217951081

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است


قرن بیستم با طرح نظریه نسبیت "انیشتین" و پس از او بوسیله شاگردش "هایزنبرگ" که به نظریه کوانتوم معروف شد، با نحوه تفکر نیوتونی وداع گفت؛ اگرچه حتی هنوز هم بسیاری از افراد در همه رده‌ها سخت به نوع تفکر مطلق و قطعی چسبیده‌اند. تاثیر رویکرد کوانتوم علاوه بر حوزه هایی همچون رایانه ها، اینترنت، انرژی های هسته‌ای و غیره، بر علوم انسانی و بویژه مدیریت نیز شگرف بوده است. مطابق رویکرد کوانتومی به مدیریت، مدیران برای افزایش اثربخشی عملکرد خویش نیازمند رویکرد جدیدی به انسان، فرایندها، و اشیا هستند؛ که به جنبه های ذهنی، غیرمنطقی، و بی نظمی رفتار خود و زیر دستانشان مربوط می شود.

در این نوشتار ابتدا بابررسی مفاهیم کوانتوم و مدیریت کوانتومی به تاریخچه نظریات علمی نیوتن، انشتین و کوانتوم پرداخته شده است. سپس نقش نظریه کوانتوم بر نظریه های سازمان و مدیریت در سه محور علوم رفتاری، فرایند مدیریت و متدولوژی تحقیق مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت تحت عنوان خاتمه بحث به تئوری نهایی حاکم بر جهان از دیدگاه اسلام و غرب اشاره شده است.


 

مقدمه:

علوم انسانی از جمله مدیریت همواره از رهگذر تغییر و تحولات در عرصه علوم تجربی متأثر بوده و تئوری های موجود در مدیریت خصوصا در دنیای پیچیده امروزی کاملا تحت تأثیر نگرش های فلسفی در حوزه علوم تجربی قرار گرفته است. باحاکمیت تئوری های نیوتن در عرصه علوم تجربی و تأثیر گزاری زیاد آن در سایر حوزه های علوم، گمان بر این بود که نیوتن حرف آخر را زده است. اما مدتی نگذشت که انشتین با ارائه تئوری نسبیت و هایزنبرگ با ارائه تئوری کوانتوم این تصور را به هم ریختند. وقطعیتی را که نیوتن مدعی آن بود جایش را به عدم قطعیت هایزنبرگ داد. این تحول در عرصه علوم تجربی تأثیرات زیادی در حوزه علوم انسانی گذاشت. از اینرو دراین نوشتاردر پی آنیم که تأثیر نظریه کوانتوم، برنظریه‌های سازمان ومدیریت را در محورهای مبانی فلسفی نظریه‌ها، علوم رفتاری، فرایندمدیریت و متدولوژی تحقیق درمدیریت بررسی نماییم. 

الف) مفاهیم:

قبل از ورود به اصل بحث لازم است که باچندمفهوم واصطلاح آشنا شویم.

  1. مفهوم کوانتوم و مدیریت کوانتومی:

  • رهبران برند

برای در اختیار داشتن یک و یا هر تعداد از فایلهای آموزشی این پکیج، کد سخنران مربوطه را به 09217951081 ارسال بفرمایید.


قیمت و عنوان  هر یک از فایلها در پوستر ذکر شده است


  • رهبران برند

مشاهده بوم برندینگ شخصی


با شکل گیری مفهوم برندسازی شخصی، افراد هم مانند شرکت های تجاری نیازمند اقداماتی نظیر طراحی استراتژی، برنامه ریزی بازاریابی و تبلیغات هستند تا بتوانند مهارت ها و توانایی های خود را به دیگران بشناسانند. برای این مهم، یکی از بهترین روش ها استفاده از نسخه

تغییر یافته بوم مدل کسب و کار است که برای برندسازی شخصی بازآفرینی شده است. لوییجی سنتنارو، بنیان گذار مؤسسه بیگ نیم، بر اساس بوم مدل کسب و کار استراوالدر، مدلی برای برندسازی شخصی تدوین کرده است که فرآیند برندسازی شخصی را به نحوی کاملاً گویا و تصویری بیان می کند. با استفاده از این مدل کاربردی می توانید استراتژی برند خود را بسازید، آزمایش کنید و بهبود ببخشید.

  • رهبران برند

برای در اختیار داشتن یک و یا هر تعداد از فایلهای آموزشی این پکیج، کد سخنران مربوطه را به 09217951081 ارسال بفرمایید.


قیمت و عنوان هر یک از فایلها در پوستر ذکر شده است


  • رهبران برند


اختصاصی موضوع آزاد:
کیم اسکات نویسنده ای است که در ارتباط با نحوه مدیریت موفق و به خصوص مدیریت‌­های تیمی مطالب زیادی نوشته در یکی از بررسی­‌هایش او به سراغ ویژگی­‌های مدیران موفق در شرکت­‌هایی مثل گوگل، توئیتر و .. رفته و نتایجی را که به دست آمده را می‌­خواهیم در این مطلب به شما ارائه دهیم. با موضوع آزاد همراه باشید.
او معتقد است آنچه در اغلب مدیران موفق به چشم می‌­خورد توجه آنها است و این توجه منظور توجه به کار نیست بلکه توجه به کارمندان مد نظر است تیم‌های موفق سعی می­‌کنند از فرصت‌­های کار گروهی برای بهره وری بالای کاری استفاده کنند و از کار کردن در کنار هم لذت می‌­برند.
این گروه­‌ها از طریق مشارکت‌­های فردی آموزش‌­های زیادی می­‌بینند و به همین دلیل هم در زمینه کارشان رشد سریع‌تری را تجربه می‌­کنند و در این زمینه هم مدیران به بهتر شدن روابط بین فردی تیم­‌ها کمک می‌­کنند و خودشان هم وارد بحث‌­ها از دو شیوه ای که در ادامه می آید، می‌­شوند.

گذشته
آنها سعی می‌­کنند که در جریان تغییراتی که از گذشته تا کنون اتفاق افتاده باشند و بر کارهایی که در این روند موثر بوده ارزش قائلند و سعی می‌­کنند انگیزه بیشتری به تیم‌شان بدهند.

آینده
آنها از گروه می­‌پرسند که 3 تا 5 برنامه ای که برای آینده در نظر دارند را ارائه دهند و رفتار این مدیران به گونه ای است که هیچ درگیری در بین گروه به
وجود نیامده و افراد تیم به فعالیت بیشتر تشویق می‌­شوند.

  • رهبران برند

عنوان هر فایل در پوستر قید شده  و قیمت هر کدام از ویدیو های آموزشی 45 هزار تومان می باشد.


برای در اختیار داشتن یک و یا هر تعداد از فایلهای آموزشی این پکیج، کد سخنران مربوطه را به 09217951081 ارسال بفرمایید.


  • رهبران برند